JOM JOIN BLOG SAYE!!

13 June 2009

HaRI iNi dLm sEJaRAh<^^,>

aku rase malas sgt nk bgun pg ni...nk ckp tdo lewat x jgk....lg lewat aku tdo mase kt kolej...agaknyer tilam dgn bantal yg menggari aku supaya x bgun kowt...sume nie gara2 cik jura lah..nk sgt blik awl sbb nk siapkn asment (konon jew..hahaha)..hurmm...terpakselah bgunnn...
siren datin jumidah lebih kuat berbanding jam lonceng yg bru bli kt pasar malam....nampaknyer times to wake up n getting sower....tp yg aku heran...siren tu x dpt mengejutkn cik jura yg berada disebelahku....hahahhaa......telinga tersumbat...
aku pon bgun dgn malasnyer.....berjalan sambil tutup mate memg menjadi kebiasaanku..hahaha...tp oleh kerana bau yg menyelerakn didapur menarik langkahku untuk bersarapan dlu...hahahaa...dgn taik mate x cuci lg dh makn...."nasi goreng kampong jenama datin jumidah" memg sedap glerrrr r....6 bintang wa bagi...
semalam datin ckp nk hnta aku blik kolej..memg terkejut + excited gler laaa.....x pernh2 die ckp nk hanta...wah, memg hari dlm sejarah....
PERDANA V6 milik dato' sahlan aku sewa sbb nk angkut kontena2 dri kolej....dh nk hbes blaja ktkn..kne la angkut sume brg2 sebelom dilelong kt pasar malam...
satu problem aku ble bwak V6 AUTO....perghhh...memg ngantok gler..perjalanan 3jam tnpa henti...teror jgk aku..hehee...nmpaknyer hnya aku seorg pemandu yg available..yg lain2 dh layan mimpi dh...geram jew...bukn nk ckp dgn aku..huh...terpakse lah aku berckp sorg2..
stu favbret aku ialah lumbe kete kt highway...disebabkn sume dh layan mimipi jew..aku pon layan la dragg...130ke 140 jew..tp aku still pemandu berkhemah..huhu...
kol 12.15p.m jam malaysia aku smpai kolej..ermmm..bertolak kol 8.30 smpai 12.15....tolak tambah de la dlm 3jam lbeyy...lambat jgk aku bwak...x pe2 pasnie aku nk jadikn 2 jam jew...lmbat tu pasal de lori bongek x reti nk bg jaln kt kete sewa dato sahlan nie...tu yg smpai kol 12.15 lau x mst kol 11 dh smpai..hahaha...
times to cleans up my rooms...mase mule2 dtg 3 beg jew bwak dri kmpong..nk blik nie smpai 10 beg..adoiii...dgn perabut2 lgik....hahaha....memg bnyak brg2 aku...naik pancit V6..haha
datin smpai je umh aku...pe lg..mengodek2 semua inci umh....naseb beik die tolg bersihkn dapo...kemas cket...
maseh datin jumidah...terharu aku melihat hasil kerjanya...
b4 dieorg blik....aku sempat mengepaw datin jumidah...hehehe..dgn alasan aku x dpt alaun lg...
menjadi alasan aku..maceh datin jumidah...

so pasnie dptlah aku enjoyyy....sunway wait for me......horayyyy...

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~