JOM JOIN BLOG SAYE!!

21 April 2010

AudIT daRi KKM daTnG UshA rumAh

kemarin pn adriana datang tiba-tiba untok cek rumah...ya Allah..aku bengang gler r time tuh..dh la dtg x info2..lau x bole jga aku cover2 line..umh memg mcm tongkang pecah...kotor gler..dgn baju diampai2kn...adoiii...comfem kne "anekdott"....

aku sidai bju2 dlm bilik no3@bilik yg seram x pernh org duduk....adeyhh..kne snap pic lak tuh sotong2 kering aku sume...malu den...pastu dh la kucing beranak..kotor lak tu dapo dikejekn kucing tuh..dgn darah2 nifas ibu posnatal...yerkss..hehehe...

rubiaah la yg kne dimarahi sbb rubi yg follow up pn adriana..hahaha..padan muke die..ble pn adriana blik jew..rubi tarik la muke ketat..hahaha..dapat lah satu anekdottt...kteorg disuroh membuat surat penjelasan...n dia akn dtg smula esok...

blik je kje..aku arahkn sume bersihkn rumah...biase la ketua rumah kne wat kputusan...bersih sume tingkap aku lap..dapo polish sume bagi kilat..hahahaa....penat2....shida dgn prihatinnya buat la air teh o ais..slurpp..segar tekak aku...

hari ini audit dri putrajaya dan dari kota kinabalu datg...before dieorg dtg, pn adriana lbh pntas dtg untok cek umh for the last time...hehehe..die tarik balik anekdott smlm sbb umah kami memg bersih n teratur gler..hehehe..terimas pn....jasa mu dikenang..

sedang kami sebok2 kemas umah..azira menjerit bg taw audit dh datg...kelam kabot aku lap meja..hahah..aku sbgai ketua umah kne la pergi menjempot tetamu..tp bukn jempot buat jempot2....jempot naik umh jew....hehehe...budak2 nieh sume g melarikan diri ke belakang klinik...hahaha..takot kantoii la kononnya..miss sadek puji lak umah kami bersih..die x taw umh tuh sbnarnya mcm haram..hahahhaa...

tp naseb beik lah pn adriana tarik blik anekdott...yes!!!! aku syg pn adriana...x secerewet miss sadek...hahaha

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~