JOM JOIN BLOG SAYE!!

24 November 2011

Dah Final Exam pon

Aku dah tenang ciket sekarang sebabnya ku dah hbes exam final....tahniah!!!

Segala yang aku study alhamdulilah banyak yang keluar, soalan nampak mudah jew..tapi nak jawab tak cukup masa..adeyhh...12 soalan 80 markah jawab dalam masa 2 jam..walaweiii mane cukop...kremmm tangan kejapp..

Aku sedeyy sangat, aku terover excited nak jawab soalan sampai baca soalan pon tak habes, soalan mintk lain, lain yang aku jawab...kecewa giler...menangis aku kejap..

Tapi yang bestnyer................

Dah tak payah nak bace buku lagi..yay...(sambil menari2 kegembiraan)

So sekarang aku tinggal nak exam LJM lak..

Boleh tak kalau tak bace buku...hurmm takotnyer tak bole jawab, tengok soalan LJM sem lepas macam susah giler..Soalan ABCD kn soalan membunuh..

Esok 25.11.2011 diumumkan result exam final...Takot campor kecewa campor garam, gula segala macam perasa lah....aku harap aku lulus je...

Mak cakap, " tak pe lah tak jadik pelajar cemerlang, yang penting lulus.." mak saje je nak sedapkn hati aku tu...



Tak lame lagi aku pikul tanggungjawab sendiri, keje, kerja, dan kerja dan 1st thing aku mesti ingat bila2 masa aku boleh masok JAIL kalau buat silap...Malasnyer.....................nak jadik student jew tapi gaji macam staff bole tak??


"bole muke kau"


No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~