JOM JOIN BLOG SAYE!!

16 January 2011

ShiTT!!

Aku paling tak suke bila benda yang tak ada hitam putih nak digaduhkan..Aku taw la batch julai 2009 nie suke memberontak, suke mengadu kat pihak atasan. kita kuat sebab kita ramai...agak2 la kalau nak bikin kitaorang panas..

jangan sampai kau jadik mcm sadek, x kawen2 sampai skrg!!!

mentang2 kau staff kau nak belagak laa..nak berdendam, nak bagi markah sikit time komuniti..

tak professional la mak cik oii..walau pon aku nie lebih muda dari kau, aku dah hilang respect la kat kau...
memg mcm syal je pompuan tu...

ingat dye siapa?Pengarah kolej??

BPL?? suka suki je nak buang kiteorang dari kolej...F*** la..

Pasal tak turun gotong royong pon nak kecah, dulu time kitaorang sem 1 or 2 or 3 x nampak pulak budak sem lain...mentang2 kiteorg ramai jadik kau nak buli kitaorang la eh??

Kalau kau bagus, professional kenapa kau tak tulis je notis. so kitaorang taw laa...ni cakap mulut jew...kau ingat kitaorang layan ker announcement yang kau bagi tu...suara kalau x memekak sehari tak boleh agaknya.

Aku taw, mulot kau lah yang cabul sangat bagi taw pengarah hal yang sepatutnya kau boleh cover. Hello, pengarah tu banyak lagi kerja laa...asyek nak mengadu jew....

kau memg suka kan, title group julai 2009 nie naik. benda yang bukan kitaorg buat pon kau tuduh.. kau memag mencabar kitaorang dowh...jangan sampai batch julai 2009 nieh panjat pagar semua...

aku rasa yang asyik jumpa pengarah jew batch julai 2009....mentang2 kitaorang ramai jadi kau ingat kitaorang ni jahat laaa...

kau tunggu la balasannyer pompuan syall...kalau bukan sekarang, kau tunggu kitaorag final year nanti....

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~