JOM JOIN BLOG SAYE!!

09 January 2011

Selamat Tahun Baru

"HAPPY NEW YEAR"....KEBABOOOM!!!!

Selamat tahun baru aku ucapkan kepada semua....Alhamdulilah bersyukur aku kehadrat ilahi kerana disaat ini aku masih hidup di dunia...mode:  INSAF

Dengan setiap degupan jantungku aku berdoa supaya aku diberi peluang untuk bertaubat, diberi ruang untuk beribadat dan diberi petunjuk untuk sentiasa beramal...AMIN~~~

Semua orang tanya "kat mane sambut new year".....diatas katil la tidooo....hahahaha...


kenapa nak sambut new year dengan count down, lepak sana sini, berparty segala???


pelik la masyarakat nieh....sepatutnye buat la majlis doa selamat ker, kesyukuran ker...Time Awal muharam x de plak orang nak suke ria...ish3x...

Aku tertido lak malam new year tu..kesian Aizul Azmeer...Saya nyanyikan lagu besday kat sini ye...

HAPPY BIRTHDAY TO YOU...
HAPPY BIRTHDAY TO YOU..
HAPPY BIRTHDAY TO MY SAYANG...
HAPPY BIRTHDAY TO YOU....

Semoga panjang umur, sentiasa dimurahkan rezeki dan supaya hubungan kita kekal ke akhir hayat...amin...

...............................................................................................

Setiap kali masuk ke tahun baru mesti semua nak baru, ape special nyer tahun baru....


1) Budak sekolah - Baju, beg, kasot semua baru...bau kedai lagi...(SEMANGAT BARU)
2) Remaja dan dewasa semua ada azam baru..yeahh AZAM tahun baru...


Apa azam aku ek???Seperti semua orang aku juga punya azam...

Aku harap aku dapat jadik yang lebih dan lebih terbaik dari sebelum2 ini...


Menjadi seorang anak yang baik dan mendengar kata ibu bapa..


Menjadi seorang kakak yang prihatin dan sentiasa memberi pertolongan kepada adik2 dan masyarakat...


Menjadi seorang kekasih yang SETIA sehingga akhir hayat...amin~~~


Memang rumit nak merealisasikan segala azam sebab azam tahun lepas belom lagi menjadi...Aku still sama, nak cakap kurus tidak lah kurus jugak...hahaha Tapi aku harap azam tahun ini bukan hanya sekadar azam sahaja...

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~