JOM JOIN BLOG SAYE!!

24 April 2011

Sahabat Lama Kini Kembali

Facebook!! tempat mengeratkan silaturrahim dan tempat pencarian sahabat2 lama..

Aku setuju dengan ayat nieh!!! Ayat yg biase orang sebut2...

Nak taw kenape??

Sebabnye aku jumpe balik sahabat2 aku dari 
TABIKA KEMAS PARIT ISMAIL ke 
SEKOLAH KEBANGSAAN SRI KEMBAR ke 
SEKOLAH AGAMA PARIT MARKOM 
sampai lah ke 
SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN SRI TANJUNG and SEKOLAH MENENGAH BENUT...

wow!!! Sooo amazing kn...


Pic nih time aku form bape pon aku tak engat..tapi ini lah satu2nyer kenangan aku time sekolah kat SMESTA b4 aku g Sek Teknik at Muo..
Al-Fatihah buat sahabat aku yang berada dihadapan aku ~ mohd ariff..

Kiri atas sekali : yazid, daus B, naim, wafi, daus H, syahir, effi, mirul, 
Barisan tengah kiri: ema, ecah, ninit, mai, mas, atikah, aisah, saera, sabariah, alyn, hanum, dak cute=)
Bawah dari kiri: awin, ammarah, annisha, azliza, cikgu shahabudin, fauzi, rafiq,hamid, arwah ariff
Tiada dalam gambar: yaya, dayah, hafiz...yg lain aku lupe laks...huhu

....................................................................................................
Dah lame aku tak jumpe mereka..Semakin berjaya semua sahabat2 lama ku dengan melanjutkan pelajaran ke universiti2, kerja pulak yang best2..

Yang lelaki semakin kacak bergaya, yang perempuan pula semakin cantik and glamerss..=)

 Ada diantara mereka yang sudah berkahwin, bertunang and yang sudah dapat baby pon ada...Bahagianya aku melihat mereka..



Aku bila lagi ekk??

Bila terpandang mereka aku jadik semakin rindu kepada zaman sekolah dulu..alangkah bagusnya kalau aku boleh kembali kezaman tu semula..
Akan aku rakamkan segala detik2 bersejarah di dalam foto2 album...


Dari facebook jugak lah aku leh dapat info2 mereka.. kabar dari mereka..Seronok sangat bila masih ada yang mengingati diriku yang hina ini..
kalau tak..... berjalan selisih bahu pon x sedar kn...


Dunia..Dunia...walau jaoh mcmaner pon aku g aku akan still jumpe mereka semua.. 

Entah2 bakal BESAN aku satu hari nanti..hehe

Aku harap persahabatan ini akan kekal selama-lamanya..Dan aku doakan semua sahabat2 aku dari waktu kecil sehingga besar kini akan berjaya dalam setiap karear yang diceburi.

..AMINN...






p/s: nak kawen tu invite2 lah dalam FB ye...luv u all...mmmuuaaaxxx!!

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~