JOM JOIN BLOG SAYE!!

17 April 2011

Tarian sempena "Nurses Day" (2)

Akhirnya TAMAT lah sudah latihan menari aku yang “entah pape jew”. Penat gilew kaki + jari2 nie dok terpusing2.. Owh sungguh lembut jariku..ahaks…


Seksa sungguh bila berdiri atas pentas, kena senyum depan orang ramai…owh malunya diriku ini. Sangat2 "nervous",sampai tarian aku menjadi laju terlampau... Takpe2, aku yang nak sangat kan…rasekan lah…
hahaha


Ni lah gambar yang sempat aku ambil:



like "Dugong terdampar jew budak baju pink tuu"..hahaha

aksi GEDIXX

Agak2 kalau masok ratu kebaya nie sape leh menang ek???
VOTE FOR SHAM!!!






Persembahan dah dilakukan dengan sangat tidak lembutnyer..haha Then

 keputusannye-------ànombor 3 dari 4 kumpulan…
Nom 3?? Saya bangga dengan My Team!!

Next time nak masok pe plak??? heeehee



Waiting for the result...



Sham: saye tak kesah tak menang..yang penting "COMELL!!"

Them: of course we r cute…hahaa

Lepas pertandingan aku pon posing2 la dengan baju kebaya nieh..1st time seyhh aku pakai baju gini…hahaha

Sorry la kalau aksi terlampau…PEACE!!

Apasal budak nieh bajet model...nyampah aku tengokk..haha


Aku rase aku kene DIET la….Tapi penat la diet jew…leh tak kalu bagun tido jew dah slim…hahaa



~~END~~


No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~