JOM JOIN BLOG SAYE!!

01 May 2012

Strimix lah =)

Dah lame dah aku nak story mende ni, tapi tak de mase je nak menulis, kalau kerja aku penulis op kos la aku menulis jew siang malam, tapi kerja aku sekarang cleaner hospital jew..so aku kne lah menjalankan cuci2 servis..huhu...

  • Rumah aku dah pasang wifi stemix..hehehe. Ader tepon umah lagik, huhuhu kejakunan melanda. (senyum sampai ketelinge)

(^,^) sejak pasang ternet kat umah ni, masing2 dah mcm bercinte dgn latop, 24/7 dok ngadap latop je, cume makan, tidur, mandi, solat je yang brganjak, termasoklah aku....haahaha, sejak aku menceburi bidang IT ni aku dh rajin tidur lewat..adedeii, biasa jam 9 dh lena, skrang jam 12 segar lagi beb..hahaha
  • Aku lah orang 1st yang rasmikan wifi + tepon umah tu \(^o^)/... Sanggup aku biarkan tidurku misss gara2 nak online punyer pasal..adesss
Yang tak bestnyer kan, mane aku nak carik wireless kat latop aku ni ek?tekan tu x leh tekan ini x leh, naseb beik cine tu ader bagi wire ternet..sob3x..masing2 dok dalam bilik guling2 sambil online, aku dudk tas kusi jew kat ruang tamu..sedih wooo (o˚>˚)o....

*** cine tu leh soh aku buang parit je latop lame ni...sedih siottt..dye menghina aku dalam gelak tawa...huh




No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~