JOM JOIN BLOG SAYE!!

01 May 2012

TeMpaT PostinG tErbaEK

Wad Paediatric? yuksss terbayang keadaan wad paeds kt HTWU =(


Mase memule aku diberithu aku dpt posting kt sabah, aku gumbira lagik, biler dapat kt hospital sandakan aku mule kurang siket happy, and lastly mase matron bg taw aku kne g wad peads aku langsong tak epy =(... seriously aku takmo g kje dah..

Memang wad tu tempat paling boring lah. Actually aku minat giler-giler remaja di wad maternity, coz dapat tengok baby-baby yang ter' comel baru lahir.Bile tgk jew baby tu comel trus timbul naluri aku nak anak jugak~~~ Ermmm gerammm...ahaks

Kalau nak tengok bende-bende ajaib (susah senang nak bersalin)tu sume ader kat labour room (kuasa tuhan), sesiapa yang suke derhaka kat mak die cepat2 lah mintak ampun ye... Tapi malangnyer aku tak layak di wad sana,sob3x..... orang kata dah jodoh aku dengan wad kanak-kanak la kan..terimeee je~~orang comel je layak g wad kanak2.....sedapkn ati=)

Kite cerite pulak pasal HDOK (Hospital Duchess Of Kent), yang aku pernah diberitahu mase orientasi ari tu name hospital ni sempena name org yg bukak hospital ni...tp kalau nak taw lebih2 klick2... http://hdok.moh.gov.my/v6/modules/content/index.php?id=1


Gambar Hospital kesayangan aku yg aku curik dari google~~>


kalau drebar bas tanya: " cik nak pergi mne?"
korang kene jawab: " hospital lama"
* hospital baru = jabatan pesakit luar "JPL" (depan hospital)


Ni lah tempat aku kerja, bangunan baru 6 tingkat ,ala wad paling tinggi tu umahku...biase la shamira namamu teratas...lalala~~~


Ni plak jalan nak g rumah aku and Hospital kalau dari epot. Dekat kn, sooo mari lah g melawat aku kt Sandakan ni...hehehe


Kalau nak naik bas dari umah aku g Hospital baru RM1.00, tp jangan sala naik bas, bas batu 4 je leh naik..bas batu lain jgn...perang nanti..wakakaka

Nak hanta surat layang, kad jemputan kawen, kad jemputan tunang, kad puasa, kad raya, surat cinta pon dilayan ok..Hehehe

Nur Shamira Bte Sahlan (children medical ward)
HOSPITAL DUCHESS OF KENT, 
KM3.2 JALAN UTARA, 
90000 SANDAKAN SABAH

p/s: kepada maklong, makngah,makuda,maklang,maksu, mak kpd jiran, dan mak2 sekalian serta kengkawan semua, mari melawat shamira..huhuhu

4 comments:

  1. kerja kt hospital 2 lagi ke,nk tnye ade umah kosong x sekitar 2..

    ReplyDelete
  2. sorry nick alien, kalau area sini memang susah nak carik rumah sewa la

    ReplyDelete
  3. selalu org sewa kat mana?? ade yg sewa bilik je x?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cube carik dkt area indah Jaya, kt citu Bnyak Org tmpl2 kt bus stop Klu ade Bilik sewa

      Delete

thanks my dear friends~~~