JOM JOIN BLOG SAYE!!

18 December 2014

Happy Anniversary My Fiance

Happy anniversary sayang!!


15.12.2014, Harini genaplah 2tahun pertunangan kami, ermm dah dua tahun pulak aku menjadi tunangan die, macam baru semalam je aku kenal die.

16.12.2014 pulak birthday aku..hehe seronok je bila dapat sambut anniversary dengan birthday serentak. Tapi tahun ni agak hambar lah, maybe ade orang yang tak pandai nak menghargai aku kot.. deep sangat, mohon terase ya.

Selama dua tahun ini jugaklah banyak sangat kenangan manis dan pahit. Salah satunya kenangan bila bergaduh, merajuk. Paling aku tak suka perasaan merajuk tu. merajuk mintak dipujuk,mintak diberi perhatian, biasa lah bah perempuan manja kunun, tapi tiada pon orang nak pujok.. sedey toll..

Sedangkan yang berkahwin pon boleh bercerai berai inikan pulak baru bercinta. Bergaduh, berselilih pendapat, putus konon-konon, kalau aku kira dengan jari pon tak cukop. Sangat banyak dugaan masa bercinta, hope dah kawin nanti aku boleh sabar sikit lah dengan sikap dia.


Nak kata aku keras kepala ya juga, nak kata aku je nak menang pon ya juga, nak kata aku degil pon ya juga. Shamira ooo shamira, harap-harap anak ko tak ikot perangai ko ni, pening aku nak layan nanti.hihi

Thanks abang sebab banyak bersabar dengan sikap sayang yang degil, keras kepala sesangat nih. Sayang harap abang boleh guide sayang menjadi isteri solehah dambaan abang, cewahhh. Sayang jugak harap abang dapat paham apa kehendak dan keingginan sayang, sebab sayang selalu harap abang paham hint yang sayang bagi.hehee

Tahun ini tahun terakhir aku menjadi single, Insyallah…. Tahun depan dapat lah aku sambut birthday dengan encik somi. Tahun ini aku harap sangat dapat celebrate birthday & anniversary dengan meriah dan bahagia dengan dia, tapi dia tak paham. Kiteorang gaduh sebab aku tak puas hati die tak sambut birthday aku betul-betul. Wish , semua orang boleh wish kan, dia kan bakal somi aku, takkan lah kedekot sangat nak beli surprise flower untuk aku ke, kek untuk aku ker, apa yang aku dambakan tak dapat sebab tu lah aku marah,kecewa, kecik ati. tapi die tak paham pon.. lelaki tak akan paham jiwa dan keinginan wanita. Ade ke die suruh aku bagi taw kenapa aku marah, sepatutnya dia tahu lah bah apa yang patut die buat, aku ni kan bakal wife die.

Pasal bende kecik pon kiteorang boleh gaduh, kalau hal besar mungkin berbunuhan kot..kikiki, jokes

Lastly aku nak cakap kat seluruh dunia yang aku sayang aizul azmeer sesangat. Abang lah bakal imam sayang nanti, please guide me to syurga Allah swt..aminn…

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~