JOM JOIN BLOG SAYE!!

01 June 2010

aIR... AiR dImAna KaU Air!!

masok hari nie dh 4 hari x de air kt kolej nieh..kurghajau tol laa...nk mandi pon kne ambik nomor..GERAM!!!! bilentah nk ader air nieh....

td jew kne beratur nk isi air....biase la puak2 balik bercuti dh pulang semula ke kolej..esok kn duty...hurmmm.........

esok bersamaan 2JUN2010 tarikh aku mula bekerja selepas 5 hari cuti kt kolej jew @#$%^&*...hurmm terpakse lah aku mengangkot air dari blok JASMIN ke IXORA...hampeh berat glerr +++ lengoh2 badan....

leh ader musscle tangan nieh asek angkat air jew...wakakakka....

np aku angkat air??? aku bukn x mo mndi kt bawah esok pagi..tp takot terbangon lambat pastu kne tunggu turn mandi...alamanya g keje jam 8 la aku nieh....ehehehehe....so untok keselamatan negara, aku kena la prepare air dlm bilik...(lau simpan dlm bilik mandi kne rembat lak...air penuh2 boley tinggal separuh maa..ajaib kn)

muke kepenatan selepas 5 baldi aku angkat air bersama cik eda...ades...patah tulang tangan....merase lah aku masok wad orthopedik nieh...hahaha..palis(3x)!!!


muke cik eda yg kepenatan selepas mengangkat air...TAHNIAH cik eda...!!!

p/s--> lau esok x de air jgk aku mogok x mo keje...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...giloss...

2 comments:

  1. kalu masuk ortho xapa geng kami juga y jaga kak sham..
    cantik bah gambar kau org berdua..mcm lps berkebun je..dah tukar kerjaya ke...

    ReplyDelete

thanks my dear friends~~~