JOM JOIN BLOG SAYE!!

11 November 2010

Cameron Highland




Best ker g CAMERON HIGHLAND tu??ape yang ada kat tempat tu ek? Sejok sangat ker?? Ada macam dok overseas x?? Wahh banyaknya persoalan yang aku x dapat nak jawab sendiri.. Sebagai orang malaysia, agak segan jugak la aku rasa sebab aku x habes jelajah malayisa org asing dah puas bergambar dah..sob3x..

...sekadar gambar hiasan...
Cameron Highlands Malaysia
cun seyh kalu dapat wat shooting kawen.....

Cameron Highlands Hotels
best kalu dapt mein pondok2 nieh..
Teringin giler aku nak jejak kaki kat situ, seminit pon jadik la..haha..poyo...Dengar cerita kawan2, kat sana ada ladang strawberry, anggur, tomato, cactus,teh, bunga2 yang mcm kat oversea sume ada...Then, dapat makn buat fresh2 dari pokok dye, asek makan rambutan, langsat, durian jew..agak jemu la juga..huhu 


Semua gambar2 nih aku upload dari google image je.. Nak capture sendiri lambat lagik laa..huhuhu


Nice colour seyhh..macam ROSALINDA AYAM MOR.wakakaa..
Tempat 1st aku nak g of cos la taman bunga...yaww..i like..hehe



Kenapa aku buat entri ini ek?? 
Sebabnya esah asek cerita pasal Cameron Highland je. Aku yang x pernah g nih dok diam2 je la..sob3x.. Balak dye pos coklat strawberry dengan bantal strawberry sampai kolej..so sweet kan..Aku yang x de balak nieh tolong rase coklat yang aku x pernah makan tu cukop laa..huhuhu


Aku x dapat nak g lagi buat mase nih, tapi akan datang mungkin la kowt..tu pon kowt je laa..haha Bab2 planning memang aku terer laa..tapi mase + budget je x de nak tunaikan...sob3x...Tunggu shamira jadik "Dato' Sri Shamira Sahlan" kowt..wakakaka


1 comment:

thanks my dear friends~~~