JOM JOIN BLOG SAYE!!

21 November 2010

Jom guna line Digi



  
DIGI, MAXIS,CELCOM, tetiga company nih mengeluarkan produk yang sama iaitu communication network..mereka ada kekuatan dan kelemahan masing2, macam la fast food, KFC, MCD, etc yang mengeluarkan produk makanan yang lebih kurang sama jew..semua company bersaing untuk mengekalakan business masing2..siapa yang kecundang gulung tikar lah jawabnya...hahaa




Kali nie entri aku bukan untuk memperjuangkan siapa hebat siapa lemah...sebab aku pon x taw siapa punyer sales terbanyak...DIGI kah? Maxis kah? Celcom kah? atau rangkaian lain yang aku x taw..huuhuhu..Bak kata Nabil "lu pikir lah sendiri"..Tapi kali ni aku nak story pasal DIGI...sorry kepada Maxis dan Celcom, jangan kecik ati ye..lein kali aku cerita pasal hangpa plak...

Mahluk kuning2 yang gemok dengan lagu bersamamu...dah cukop sinonim dengan DIGI..








DIGI EASY sim pack..Free Call + 3G & SMS + MMS to 3 buddyz....Siapa yang x mau..lagi2 kepada pasangan couple yang jaoh  dan malas nak SMS hari2, leh call hari2..best2...Kenapa 3 je?? x kan lah korang nak couple reramai lak..adeyhh..1 untuk kekasih, 2 untk mak ker, 3 untuk sesiapa yang korg suke laa..hahaha



Apa beza sim pack nie dengan DIGI KAMPUS??



kenapa aku nak buat entri ini??sebabnya aku teringin nak guna line ni tapi x de member lak pakai line digi..kalau aku nak send or call orang mesti la mahal..meninggal lak aku nak top up jew nanti..hahaha...

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~