JOM JOIN BLOG SAYE!!

07 November 2010

Picnic again

Cuti Depavali 2010, sedih melihat kawan2 yang tinggal di area Sabah balik ke kampung.. Aku nak balik juga, tapi rasa tak berbaloi pon sebab cuti just 3 days..kalu 30days x pe jgak..hehe..


Cita pasal aktiviti masa cuti...ermm..Hari jumaat aku tido je sampai lebam, dah tak de ape nak buat..petang baru kua carik makan. Konon2 nak masak la malam tu, so kteorg pon g la parkwell shoping2, dalam wallet de RM4 jew, sedih siott...usha2 cik milah a.k.a mak sedara aku di tawau nih, dapat jugak dye blanjew KFC yang dah sebulan aku tak makan..lepas makan KFC dye ajak aku g mall..dapat lagi jajan2 free...lalalala.. terima kasih cik milah..macam taw2 jew aku x de wet..


Anak2 cik milah dengan 2nd husband, agaknyer cik milah suke nom 3 kot, anak2 dengan cik taib pon 3 juga..huhuhu.


Aktiviti hari sabtu, rombongan cik kiah ke TABLE..RM15 tambang + BBQ..Tapi aku bayar just RM6 pegi balik, kiteorang masak nasi putih + telo rebus + ikan bilis goreng + sambal tumis + sayur campo...nyum2.. Thanks cik piza sebab jadik mak2 masak laok2..sedap...
Muke tak cukop tido...lalalala...jam 7pagi dah bagun..
Dalam bas JALAN APAS...huhu
25 orang aweks2 KJMT yang kiut miut..ahaks..
menahan kesejukkan air yang terlampau..ahaks sopan sungguh shamira..
Dah macam nenek kebayan..lalalala...pic lepas mandi..yaww..sejok.
Tunggu kenkawan sume siap mandi...badan dah penat, mata dah kuyu...lambatnyer..

Bergambar kenangan buat kali ke-4 kami ke Taman Bukit Tawau...ow yeahh..hehe

 Esok pe plan ek???ermm..macam biase lah..tido sampai lebam lagik..lalala..Time ni lah nak rase nikmat enjoy..Lepas nih dah masok penempatan klinikal..ayoyo..tak suke meyhh..

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~