JOM JOIN BLOG SAYE!!

22 December 2010

Saya Tak Selesa


Kenapalah rasa tak sedap je badan ni..kejap macam nak demam, kejap rase loya2, tekak sakit, batok2, kramp kat perot...dah macam ibu mengandung pon ada...."morning sickness"



Aku semakin sesak dengan pelbagai penyakit yang aku alami...Alhamdulilah, sebab balasan kepada dosa2 aku dulu dan kini aku rasa sedikit didunia, x taw lah macam mana pedihnya diakhirat nanti...INSAF!!



Bekerja di bidang kesihatan ini banyak faedahnyer, salah satunya kita boleh mintak macam2 ubat dari doktor tanpa beratur panjang kat OPD, or kat KECEMASAN...Kebiasaan pada student2 nie, paracitamol, ubat batok, vit C, CMC, dan banyak lagik lerr...Student boleh bukak farmasi ler kalau macam tu..hahaha



Hari2 kne marah jew dengan pakcik aku, mane tahan nak dengar leterannyer, aku pon mintak ler ubat batok + PCM... ubat tu jew aku telan sejak 2 minggu lepas...ada la kurang ciket penyakit aku nieh...Cek punyer cek, rupenyer aku datang bulan baru sekali dalam masa 2 bulan ni...OMG,...perasaan cuak tetiba hadir...kenapakah??aku x makan pil perancang pon...hurmm...muskil2...


Kalau orang yang dah berkahwin kene cek UPT tu...kowt2 la mengandung ker ape ker...tapi aku nieh kawin pon belom...adoiii...seram sejok dibuatnyer...

.....................................................................................



Hari 1st aku datang bulan------------>Yes!!! aku masih subur...wakakaka....

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~