JOM JOIN BLOG SAYE!!

06 February 2011

Done!!

Nahh....dah siap pon Majalah Kolej Jururawat Masyarakat Tawau yang kami buat....Tahniah2, Tak lama lagi ada dalam pasaran...ahaks...Kami akan pos majalah ini keseluruh kolej2 jururawat di seluruh Semenanjung, Sabah dan Sarawak..Fames la jap aku dan kawan2 pasni..

Tapi RM20, nipis giler + kaler hitam putih je...agak2 laa nak cekik duet kiteorang, majalah REMAJA yang tebal dan full colour tu pon tak sampai RM10 laa @#$%^&.

Teruk2....dah la bentuk tulisan tak updates, ader ayat yang tak habes, gambar blur2, dyeorg tu tak reti buat majalah tak payah la keje kat syarikat tu (macam aku reti jew..wakakakaa)...


Kelaka plak design aku reka ni...hampeh...

Aku suke yang ini sebab kaler2 dan yang penting muke aku sorang jew ader kat situ...hahaha

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~