JOM JOIN BLOG SAYE!!

20 February 2011

Hangin ++ no idea

Macamner nak buat kad nie...aneh2 la tugasan yang tak ada kene mengena dengan aku..mentang2 aku ketua editor sesuke jew bagi aku keje yang aku tak reti buat...emosi tergangu jap..

Aku dah buat..eh aku copy jew dri internet, ye la aku bukan reti guna photoshop and photoshop pon tak de..yang aku pro gune photoscape..lebih kurang je bunyiknyer tu..hahahaa So masaalah besar lah kalau mereka nak demand lelebih..

Esok mau dihantar and present kepada Pn Salhah, tapi satu design pon aku tak jadik lagik..mati la aku macam ni...macamaner aku nak bikin jadik vague the vaaass..HELP2... Latop ida ada publisher, tapi dia bawak g format, so aku tak ada idea nak buat kat mana...tak kan nak buat kat Word kowt???


Masalah flip chart aku dah setel, boleh lah kalau nak buat presentation. Aku dah ready dah nak cakap depan orang nie. Hope semuanya berjalan lancar..AMIN...

Lepasni aku tinggal masalah penghantaran majalah kolej ke kolej-kolej lain. Letak je la alamat pastu pos, mudah kan, tu pon nak suruh aku carikan alamat ker..walaweiii....ape kes ini kolej tak pernah hanta majalah g kolej lain ka???

Then masalah Miss Ho!!! kenapa lah die terlalu skema a.k.a complicated sangat, memang la die single. Aku buat cte katon tu just for fun, bukan nak kutok sesape. Ade ker die soh buang ayat "i'm not single" tu...So die ingat kalau aku buang ayat tu pengarah2 kolej lain akan terpikat la dengan die...Dah tue tak sedar diri..ahaks...sorry Miss Ho..saya amat tidak berpuas hati dengan tindakan anda..

Masalah buat kad invitation untuk konvo bebudak yang dah habis belajar. Aku kena reka satu kad jemputan khas la kononyer. Apasal lah tak temph je kat kedai, so x yah sesush nak reka2....orang kedai lg mahir, klu x mahir wat pe dye bukak kdai..ahaks..Pn Salhah ni pon satu, ada bende simple nak susahkan diri...Masalah...masalah...

Pn Salhah kata nak lanjew kami ber-7 makan lepas siap buat zine.. Mane janji2 manismu itu....saye pent2 buat sampai tak tido kekadag, upahnya cuma majalah free...Tolong lah ye...saye nak sesuatu yang menarik..

Aku bukan tak suka or nak mengeluh bila diberi tugasan, tapi berpada2lah. jangan terlebih demand tapi tak ader guide langsong...Suroh aku reka, tapi tak nak terima rekaan aku..SO BUAT LEW SENDIRI!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~