JOM JOIN BLOG SAYE!!

07 March 2014

Nak beli Arnab!!

Comel kn arnab ni. Nk pelok nk pelok nk pelok..heee

Awal tahun haritu aku balik kampong sempena wedding my sis. Complete ahli keluarga time tu.. Bahagianya..

Nak dipendekkan cerite, adik aku am nak beli arnab, aku pon excited lah nak sponser arnab.. Aku kan berjiwa penyayang..hee

Amlah orang yang paling excited nk bele, die search la arnab yang bulunye lebat2, then jumpa la kt mudah.com, ada satu kedai pet dekat area cowboi kulai tu jual arnab. Tapi mahal giler harge die, seekor RM150.. Boleh aku buat shopping. Heee

Disebabkan harga die mahal, aku pon bagi la alasan arnab tu besar (nak cover line), then kiteorang carik la kedai lain area jb. Silap time pulak nak mencari arnab, coz time tu raye cine daa.. Kedai banyak closed..

Dipendekan cerite, kiteorang takjadi beli arnab.. Kesian am yang dh excited nk bele.. Die pon dah balik kampus, udin kt kampong pulak tak nak tolong jage...

Takpe la am, nanti kau cuti sem lagi aku blanje.. Huhuhu

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~