JOM JOIN BLOG SAYE!!

14 August 2009

aku menyampah tol!!!

asl lak org nk sound2 aku nie..aku x suke tol r lau org nk sound aku pasl muke aku ker pae ker..
lantak r aku nk buat muke kerek ker muke baik ker....dieorg x knal aku lgik..suke2 jew nk sound2...
ingt dieorg tuh bgus sgt..dh cukop hebat sgt??dh cukop ilmu sgt nk blagak.....pless lah...lau org nk sound2 nie biasenyer org tu jeles kn...ckp je r die jeles dgn aku..kn seng..x yh nk sound2....
aku memg bengang gler..tahap cipan punyer bengang nie..memg sial sgt org nk maki2 hamun aku...lau ckp dpn2 ok jgk..nie ckp blakg aku..memg sial gler.....

masa: 12lbh(x ingt kol bp)
tempat:tempat iron baju
kes: snior x puas ati aku buat muke kerek
what the hell ntah....kesnyer..malm smlm aku iron bju kol12 lbh..memg tgh penat gler...actly ngantok sgt....aku pon iron lah bju dgn selekehnyer..mals nk betol2 sgt...pastu standert la lau terhentak2 ket iron dgn besi tuh...
bdak sial tuh kua bilik mmber die (blik aisyah) sound aku
"dik lau nk iron tuh jagn hentak kuat2...dengar kt bilik sblah"
aku pon x anguk x senyum x ckp pape..aku mals nk ckp..penat....aku pon mase tuh dh siap gosok n nk masokan bju dlm bilik....aku x kemas skali temat iron tuh...
pastuh aku nk kemas jew..bdaksial tuh sound
"lau org tego tuh jgn nk bwat muke kerek lak...muke mcm setan!!"
mcm bgus jew nk ckp aku mcm tuh..ble mase lak aku x dgr die ckp...aku cme mals nk senyun jew...sakit rongga2 mulut aku nie...huhuhu...
then aku masok bilik kak ati...nagdu dgn die, rubi, ita, azira...dieorg pon bnyak x puas ati dgn bdak sial tuh..memg padan laa dieorg x puas ti..sbb mulut die tuh memg kurg haja...
nk dipendekan cte lah..bdak sial tuh x leh ditego, x leh org bwat muke...
ala..lantak r kte nk bwat muke mcmner..bukn hak die pon nk marah2 nk tentukn...
x kn 24jam asek nk senyun jew...die pon bukn senyum pon lau nmpak kteorg...mentg2 title snior dh kerek...
bru snior 6bulan....lau dh bertahun2 tuh aku respect la jgk....
aku pon heran sgt dgn die tuh...ader ker patut die ckp aku nie "gemok mcm belon, kerek, belagak, x lawa..n nth ape lg nath yg die maki aku....ni pon mira yg cte sbb su yg bg taw die.." kurg haja tol die tuh..mulut memg nk ken cili....siallll!!!!!!!!!!!
su ckp skrg die nk aim aku...aim laa..aku bukn de bwat salh pe pon....cibai sgt pompuan tuh....
dh la gne brang org sesuke ati...ingt org kne hormat die n bg sume brg2 kte kt die..mcm GIANT cte doremon tuh jew...sial2.....ape lah aku dpt satu aras dgn bdak tuh....memg x besssss!!!!!!!

lau aku nie robot...aku nk jet setkn muke aku nie senyum 24 jam....tp aku nie manusiaaaa....

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~