JOM JOIN BLOG SAYE!!

17 August 2009

terlerai sudah

ari nie memg dalam kenangan..aku x dpt byangkn ble diri aku di tempat su...oleh kerana cemburu dgn mase silam yg hitam sanggup kawan2 difitnah..memg org ckp fitnah tuh lebih teruk dri membunuh sbb dri fitnah tu sendri dh membunuh persahabatan yg terjalin antara su dgn azira, rubi, ecah n ramai org lagi..
kita x taw sp kwan kita sp lawan kita..aku pon bersalah jugak sbb membawa mulut..tp tujuan aku cume nk selesaikn masalah dieorg nie...bergaduh x sudah..kte dok kolej nie bukn sehari dua tp 3 thun..mengadap muke yg same setiap hari..mcmner nk tgk kalu dalm hati ada benci??
dlm bilik td kak za, kak su, kak ati , kak dijah, aku, ecah, rubi, zira,ita, flora n su bergaduh..bukn pasl pe...pasl su bwak mulut..die fitnh sume org..cerita yg die dgr dir tokok tambah..aku sedih lau ader tempat die...sume blame die...tp aku takot nk bake up..sbb die memg salh...
su dh ngaku kesalahan die..n rubi, azira n sume yg de dlm bilik tuh dh pon maafkn die...harap2 die x ulangi sikap die tuh....dgn perasaan cemburu manusia snggup bwat keje bodoh...np lah perasaan tuh mesti ader dlm dri manusia...

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~