JOM JOIN BLOG SAYE!!

17 August 2009

terkejut gler aku!!!!!!!!

buat pertama kalinyer aku dgr kwan aku sendri dpn mate aku mengaku dh x de dara sbb die jadik mangse rogol...tp aku x taw lah ape cte selanjutnyer..sbb mse tuh die tgh teresak2 nanges...
meraung2 mcm kne histeria die ble die pkir hal tuh..kalu aku kt tempat die mst aku pon mcm tuh..dh x nk hidup mybe..tp die kuat menempuh segala caci makian kt kmpungnyer smpai die snggup pg sabah semate2 nk jauh dri kmpung....
hina sgt ker org yg kne rogol???die x mintak pon drinyer dirogol..np org kmpung mencaci org mcm tuh....aku kesal..kesal sungguh...
dgn sejarah hitam dan penerimaan lelaki terhadapnyer cukup mengguris hati...tunangnyer sanggup menerima bekas org...fmly pula snggup terima anknyer dh x de dara lg...
aku memg benci pd perogol...aku harap sgt perogol tuh akn terima balasn yg setimpal diats kesalahnnyer...benciii!!!!!!!!!!
su...aku harap ko bersabarlah menempuhi dugaan hidup ini...x semua yg org kuat seperti ko..aku pahm situasi ko...diluah mati ank ditelan mati bapak...
aku taw ko sunyi sbb dunia kau dlu dgn tunang kau sje..org dikmpong kau pon dh x nk terima kau lg...tp aku sedia hulurkn tangan untuk kau menapak kejayaan..
percyalah su...ble kau dh berjya kelak..dieorg akn tutup mulut..dieorg akn bngge org mcm kau boleh pergi jauh...ko mesti kuat su....

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~