JOM JOIN BLOG SAYE!!

15 May 2010

hAri MinggU yg BusAn

hari minggu @ cuti umum kpd org2 yg keje memg seronok kalu dapt luangkn mase dgn org2 tersayang...cuti jga mase yg aku tunggu2 untok enjoy2 sbb penat keje kt wad yg cm dowh tuh!!!

subjek pertama dalam kepala aku TIDO smpai petang...hahaa..

hari nie aku terpakse menguatkn diriku untk bangon awl sekitar jam 12.30pm untok mendobi... penat aku mencuci baju sebaldi besar dgn uniform keje 3 pasg tak basoh = 3hari x mencuci@malas tahap dewa19...hahaha


lepas mencuci baju aku terlebih lah sgt rajinnya...actly aku memg seorg yg rajin..hehe
aku menyapu bilik + mengemop lantai + mengemop bilik eta + mengemop aras..


perutku berdangdut!!owh yeah time to eat....

mee segera adalah makanan rugi bagi student2 yg dok asrama....


stok mee segera memg penuh dalam laci makanan, bermacam2 perisa...itik, ayam, udang, ikan, sop, kambeng, sume ada...leh bukak kedai mee segera la asrama nieh..hehehe...

name je nurse, tp makanan x seimbang langsong...

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~