JOM JOIN BLOG SAYE!!

19 May 2010

We aRe tHE BesT!!!

Rabu(19.5.2010), team "amboi-amboii" telah menjadi JOHAN dalam pertandingan bola jaring antara batch..batch yg terlibat ialah januari 2010(freshi), julai 2009(junior), januari2008(super snior)...


dari kiri: Fiza(GS),Azira(GA),Ieda(WA), Izzati(C),Sham(WD),Mai(GK), Rubi(GD)


kami mewakili batch Julai2009(semenanjung) memulakan permainan bertemu januari 2008.. kemenangan menyebelahi team kami dengan mata 3-1...tahniah kpd semua ahli kumpulan kerana berjaya mengalahkan team yg gempak a.k.a tinggi2 belaka...adeyhh..ternyata aku PALING RENDANG....



selepas kemenangan pertama kami bertemu pula dgn team januari 2010, kemenangan masih dipihak kami dengan mata 2-1.dengan kemenangan tersebut kami dinobatkn sebagai juara...yeahh...aku bangga menjadi team yg juara walaupon sumbangan aku x seberapa banyak...hehehhe


 ~my best team ever~


 ~kesengalan selepas kemenangan^^ ~

2 comments:

  1. thaniah dkt kau org
    aku tahu kau orng kan hebat sbb 2 menang..rendah bukan penghalang lah sham..ha3..taniah nti belanja mkn r..soryylah x turun coz sakit kepala gila tadi..tidur ja kerja aku tadi..sorrylah xkasi sokongan dkt kau org..

    ReplyDelete
  2. ewah2..nie yg wat i jeles nie u....

    ReplyDelete

thanks my dear friends~~~