JOM JOIN BLOG SAYE!!

14 May 2010

MaLInA SeNGeT

aku geram tol la dgn malina senget tuh...ingat dye tuh baik sgt ker???konon nak ambik2 name sbb kteorg x dtg ceramah td..mcm dye baik sgt jew nk dtg ceramah..solat hajat pon x pernh aku nmpak muke dye...kunun nk jadik pekerja contoh laa...ikot kata org atas..padahal belakang mengutok jgak....benci gler aku....pak guard tuh lek jew, malina senget tuh je lebey2...BAJET KETUA LAK!!

ikot sgt ckp sadek ANDARTU tuh..ingt sadek tuh nk sanjung2 dye ker???sorry to say la..sadek x mcm tu pon...sadek makin merendah2kn dye de laa...dye tu gle per..x nmpak ker yg sadek tuh just guna2 kn dye jew...tolong r jgn nk ikot sgt perintah org,dh mcm lembu dicucuk hidungnya...

nk "anekdot" kteorg???bg la bp bnyak pon korg nk bg..mals aku nk layn..kalu g ceramah agama tp x iklas x dpt pahala jgak...kalu nk meramaikn majlis, ajak la org2 surau ker, org2 hospital ker...nie x..harapkn student2 am duty jew..aku taw la pahala aku x bnyak...dose je bertimbun2...tp bab2 mcm nie senstf laa..agak2 laa...

aku bukn la jaht sgt smpai x mo g ceramah td..tp aku x de baju kurung lgik...nk pinjam2 mcm mals lak...mals mempengaruhi diri..setan besa sgt ktkn....pastu tambah2 lg kwan beik aku lapo...kcian jgak dgn dye....kalu la dewan makan tuh bg makn free x pe jgak....

kalu lah malina senget tuh x de kt pondok jaga tuh...kteorg beres jew...pak guard pon lek2 jew...malina nieh memg la...senget tahap gabannnn....geram!!!!

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~