JOM JOIN BLOG SAYE!!

28 July 2010

aku dapat surat CINTA!!!!



bengang tahap cipan siot aku hari nie!!!!!!!

bagun pagi dengan muke toya terpakse g mandi sesorang...then bermake up2 nk g keje...

b4 that singgah membeli "nasi kuning RM2.50" kt mak cik van....

sampai wad jew aku terus melantak dgn laparnya...nyum..nyum..nyum.x sedap tol...

aku kemas2 laa wad..mcm rutin seharian aku bekerja didalam wad (kemas + topup kertas+ kabolise + cuci mesin 

+ bad making + sume r kerja2 ringan..kerja dh siap...tp jam baru menunjukan 7a.m..blur taktaw nk wat pe....

(menghitung jam nk balik tidooo...huarghhh..mengantuknya menunggu patients)...

sambil duduk2..aku "TERDUDUK DI ATAS KATIL PATIENT"....kedapatan dgn sister Hiew....aiseh..dpt "anekdottt"

bikin pannnnnnnnn!!!!!!!!

dgn x tanya pape pon aku disaman...mcm ci**** ....so, dapat r aku 1 surat cinta yg pertama....!@#$%^&*

aku dgn tensennya kne dgr ceramah free dri Sn Halimah...adess...bengakak siot dye perli aku..

"muke je cantik (maceh2)..tp perangai buruk.." benci siall..

surat tuh dh pon berada ditangan Pn.Sariah....alhamdulilah....rekod buruk aku hari ini....nasib laaaa...

aku dgn rase malunya g la mintk maaf kt sister....dh memang aku sala..mengaku je laa kn...hurm...

terima kasih banyak2 sister..akan aku ingt ko smpai tue.....



1 comment:

thanks my dear friends~~~