JOM JOIN BLOG SAYE!!

18 July 2010

Cuti SEmEstER


happy rasanya hati ini bila dapt balik kekampung setelah 6 bulan berkampong ditawau nie...excited sgt2..buln 1 lagi dh beli tiket nk balik..total harga RM125.00 two ways..murah kn...tu pon lau booking awal laa...AIRASIA nih nme jew tambang murah..tp lau x de promosi...mhal giler babik..hahahaha..


25.6.2010,hari kepulangn aku di semenanjung..yay..tp family x leh nk jempot sbb amri nk regester kt UITM pineng...so satu family la pi hatar dye..x pe laa..biler lagik wak sahlan nk jalan jaoh2..flight jam 9.30malm terdeley berikutan dengan cuaca tak baik...so flight jam 10malam smpai lcct jam 1 lebey laa...huarghhh..mengantok giler...dlm flight takbole nk tdo berikutan dgn kerusi x leh nk baringkan..@#$...terimakasih sesgt kt "member"sbb jempot aku kt lcct...
cuti semester yg aku tunggu2 kununya best giler jadik trauma & kebosanan melanda....x de adik bradik rase sunyi sgt2...tyme cuti sekolah aku x cuti..tyme aku cuti dh start sekolah plak...hampeh tol...tp aku dpt la jmp mimi & ica...tu pon mak ajak g sek ica kt MRSM muo...1st tyme aku g sekolah tu..huhuhu..


citer bab aktiviti plak...

6.30am-- >suboh

7am-10am-->tolg wak lan bukak kedai + wat sarapan pagi + basoh kain + cuci rumah, dan sewaktu denggannyer...mcm maid la plak...huhu

12.30md-->lunch time (mask untok 2 org makn....simple2 sudeyh)
waktu petang & malam adalah aktiviti bebas..

sempat jgak aku g bercuti dgn kawan2 kolej dlu di genting highland kota 


keriangan....seronok sgt bila dpt berkumpul semula setelah setahun aku tingalkn 

mereka...baizura, nabila, azizan,jasni, mazieda...nanti kte g bercuti kat pulau plak yer wat BBQ, 

camping ke...hehehe tp make sure sume kne keje dlu la..bru de wet bnyak...leh enjoy beribu2 

kn2...hahahaha..terima kasih jijan sebab teman aku dating dgn "member's"...kesian ko kena 

jadik driver aku...huhu

oleh kerana kebosanan yg terlampau, aku g lah pontian seorg diri..berjalan2 usha barang kt billion smbil makn KFC + PIZZA HUT sesorg...sedihnya hidup bujang mcm nieh...biler lah nk ader teman hidup..sob3x...tetibe perasaan cemburu meluap2 bila melihat pasangan kekasih bahagia..isk3x..


mak abah x dpt nk hantar aku g lcct untuk balik ke tawau, so terpakselah aku naik bas ke 

bukit jalil then mimi jemput bile sudh smpai sana...incik habli tlh menemani aku sepanjang 

pejalanan dari benut ke kl...huhuhu..kurg cket kebosanan aku...smpai kl kami lepak2 kt kdai 

makn smbil tgk bola...WC...naseb beik german menang..hehehee


4.7.2010..flight jam 3.30 petg ke tawau dari lcct, thanks mimi sbb hantar aku g airport..nasib 

x baik sbb kasot aku tetibe leh putos...thanks sekali lg untok mimi sbb belikan aku selipa 

baru yg aku leh dapt 10ringet jew kt pasar tp kt airport tuh smpai  

RM39.90..3x gande mahlnyer....ish3x..terharunya aku..hahhahaa.....


ermm...x bnyak yg best pon sepanjag cuti semester nieh...naik sem jew dh kne study hard 

sbb exam 14bulan..hope aku dpt jadik best student lagik..amin....

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~