JOM JOIN BLOG SAYE!!

18 July 2010

OSCI day....

mentang2 student batch aku ramai..petang lak aku exam...kne kuarantin lak tuh dalam dewan persidangan...malang sungguh nasib aku...knp aku x boleh buat semua prosidur tu dgn betul n tepat????
bukn susah sgt pon....mudah gile....tp knp pada aku sgt susah...myb aku gugup+ gelabah semacam jew..
mase 5 minit tuh aku boleh nk kelam kabot sgt..ish3x....np lah aku nieh...banyak lg mase np x leh nk buat betol2...

ada 5 stesen..
1st stesen ialah balutan kaki, betol la kowt mcm tuh..tp betol ker aku kne menangkung???aduhh..np lah aku blur2 td...tp balutannyer betol ker??kne balut dgn tumit skali ker???konfius2...

2nd stesen ialah pemeriksaan payudara...bende tuh simple giler..tp ada yg aku lupe nk buat...dh siap sume baru aku ingat.nk repeat balik boleh ker???aduiii...

3rd stesen ialah isi tempat kosong dgn suntikan n dose...aduii...aku lupe2 ingt pasl suntikan nieh...hentam jew td..hope ada lah yg betol tuh...

4th stesen ialah suntikan insulin..aku rase aku leh dpat full mark..sbb suntikan insulin tuh aku buat betol2...hpe so laa..

last stesen, vulva swabing...perghhh...aku rase markh aku paling siket...aku dlm keadaan strile tp aku bole plk pegang kain lah, cader lah...aku nieh sengal giler...lau strile mne leh sentuh ape2...sedih siottt...benci2....

aku x sure dapt best mark dlm osci nieh...tp aku harap dapt lah LULUS....aku takmo gagal...sedih wooo....

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~