JOM JOIN BLOG SAYE!!

28 October 2010

Exam Sem 3

yay!! habes dah exam teori...soalan yang aku x jangke langsong... diarea, prolong labour, kanak2 down syndrom, pengurusan ciket dengan kanak2 KZM..Malam sebelom exam baru aku bace semua nota2 aku sekali imbas jew...mcm scanner lak...haha..JANGAN BUAT MCM TU LAGI YE CIK SHAMIRA....huhu


Subjek last yang kiteorang belajar lak yang masok..naseb beik aku x tdo dalam kelas..so ingat2 lupe laa..biase laa.kuat sangat makn semot dah macam tengiling dah aku nieh..eh ader lak tengiling beso mcm aku..hahahaha...


Pasnieh exam praktikal plak..aduii..aku nieh dah la parkinson..eh2..bukan2.. tremor jew...kalau dah berdebar comfem nampak giler tremor aku..aduii...takot lak aii..dah peluh2 tapak tangan nieh..Mak aku dah marah2 soh g cek darah kat spital...CEK DARAH!!....owh tidak....aku x suke jarom...tapi kalu suntik orang lain aku suke laa..haahaa..kalu dah nak sakit tetap sakit..kata dye sakit tu penghapus dose..hehe


Lagi brape bulan jew nak bertukar title super senior..yay!!







p/s: Thanks En khalis, guru kaunseling sye...hehe...encik x pernah miss nak bagi support kat sy...sye ase dah betul dah jawapan exam tadi..tpi sy rase macam x dapat jadik best student laa...sob3x...

2 comments:

thanks my dear friends~~~