JOM JOIN BLOG SAYE!!

20 March 2010

KegERAmAn {19.3.10}

janji????ada apa dengan janji sekiranya hanya omongan saja...baik berjanji dengn kucing...sekurang2nya die tidak menpunyai akal untk berfikir...

"die"..janji smlm jam 11 smpai kuala merotai...kami call punya call punya call dari pagi smpai jam 10.45 pg..."no response"....sahh!!!!!! tdo mampos!!!!

aku bertekad menaiki bas ke lahad datu...tp bebudak nieh ckp..prgi blik jew RM120.00...gilak!!!
kami pon berusaha call "die"smpai die bngun...

akhirnya penantian kami tidak sia2..kami deal jumpa di bandar tawau...

kteorg pon siap2 lah & menaiki bas g tawau...RM6.00 seorg..perjalanan yg mengambil mase 1jam tuh meletihkan kami...kami bertolak dari jam 12.05p.m ----> 1.30p.m

smpai tawau kteorg tnya "die".. "die" ckp OTW...belum lepas airport lg...ok fine!!!kteorg pon shopPing la barang2 dapo cket di dalam MILIMEWA2@the store..susah nk crik brg di kuala merotai tu...kampong ktakan..bukn ade supermarket pon..

selesai shopping kteorg tnyer lg..."die" ckp belom lepas airport lg...masih di kunak..ermm aku kepelikan..jam sedag menunjukan jam 2p.m...sedangkn die bertolak jam 12p.m....jauh sgt ke perjalnan...pelik..pelik..tp kteorg still cool..sbb tumpang org mst la kne ikot rentak org..

jam menunjukn kol 3.15, aku berada di survay untuk berteduh....aku semakin sure kteorg x sempat smpai lahad datu..sbb klinik dh offline jam 5p.m...."die" belum lepas airport lg!!!!
die naik basikal ker ek???

dengan rasa hot yg melampaui batas..dengn matahari yg menyengat2..aku bertekad nk blik jew naik bas...

sblum smpai stesen bas aku g bli topup...n aku tnya pd org jual top up tuh..
"lahad datu ke tawau bp jam???" "die ckp 1jam 30mint..."
so "die" telah menipu kteorg!!!!s***....kteorg tunggu lama.."die" x sampai2 lagik....tensen2....

kteorg pon blik kuala merotai dengan perasaan hampa & sifat kemarahan yg melunjak2 seperti mau sumpah "die" jadik jam!!!!.

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~