JOM JOIN BLOG SAYE!!

12 March 2010

SerONok BILa kERjA Lek JEw..

nama pon klinik desa..x ramai la org nk datang...penduduk warganegara lebih sikit dripada bukn warganegara...so dieorg choose untok tidak berklinik..sbb kalu dieorg g klinik kne bayar kos rawatan...money is important to build house now...

dari ari isnin smpai khamis ja kteorg kai uniform..syok tu..x yh keje ari jumaat coz x de temu janji pon ari jumaat...sy suke lah kje lek je mcmnie.x penat, x pening pale, x tension..hehehe...
ape lah perasaan kawan2 sy yg mengejar cross tuh..mst buzy gler kn kt wad...hahaha...kcian2..x pe..n3 aku pon merase mcmtu jga..sabar ye kawan2 ku...

pg td jew aku gotong royong,..x smpai kol 10 dh siap..tangan 12 kn mst cept siap..lepastu blik umh lepak2 n mask..mentg2 umh sblah klinik asek nk blik jew..hehehe...aku n zira nk buat cucur bawang (nk jimat bilis ktkn) sedag menggaul2 bahan gas plak hbes..adoii, kolej dh la kedekot nk send gas bru, terpakse lah kami mmbelinya drpd makcik gemok..kt sini gas mahal la..RM29.00, kalu bapak aku jual bru RM24.50..jauh besa tol...naseb la dok pedalaman, yg kaya menindas yg miskin...
aku pon x taw np lah fav aku nieh memask...padahal masakan aku x sedp mane pon..tp kesukaan memask tuh membuak2...bile aku mask n buat org kenyang aku rase puas dgn hidup..heheh
pelik kn aku nih...tp yg aku pling suke bila mask sambal..x semua org pndai mask smbal yg sedap termasok aku...sp lah yg nk ajo aku msk smbal sedap gler smpai mimpi2 nk makn...hehehhe

ckp pasl masak2 nieh, impian aku nk bukak satu restoran...harap2 jadik la n3..hehehe..dh 3 thun berkecimpung dgn dunia bisnes aku x dapat lari dari kenikmatan melakukn bisnes..hahahhaha

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~