JOM JOIN BLOG SAYE!!

20 March 2010

YeSSs!!!! aku dapt Cross Buku LOG....

18.3.2010(khamis):

CI@staff nurse kteorg dtg bersama2 puan Adriana selaku penyelia asrama...sblum dieorg datg Fiza call aku untok inform kedatangn dieorg..kteorg pon bersiap sedialah..
  1. kemas ruang tamu
  2. kemas bilik...
  3. kemas dapo...
  4. cuci tandas..
coz kalu umh kami kotor semua kne anekdott!!hehee..

tunggu punya tunggu..smpai pon dieorg dgn driver kami yg baru...lutut aku dh lemah bila SN mintk buku log... dalm hati aku berkata2..kalu lah aku study awl2...mst aku leh jawb dengan lancar soalan die nie..hope aku dapat lah cross ari ini..naseb beik lah dulu2 aku suke menyebuk kalu snior2 ambik cross...so dri pengalam tu lah aku ingat cket2 cara2 nk jawab soalan SN...BIJAK2


rubi, zira, syida, mira...sume g umh dgn puan adriana...aku sorg jew kt klinik...hampeh betol dieorg nieh tinggalkn aku sorg2!!!...Aku lah kne menjawab segala soalan dari SN...dieorg lek jew pn adriana baik...hehe
kata bebudak nih KKIA merotai besar paling kotor...x dpt aku nk bygkn...
menurut penceritaan...almari buku dh trnsform jadi almari makanan...kicap sorg satu...(baygkn kalu de 5group= 5 botol kicap)..then..ada sotong kering warna pink sidai di ruang tamu..hiss...malu jew..hahaha...almari kasut lak dh trnsform jadik bakul sampah..ahahaa...memg kemproh gler kn....

naseb beik rumah kt KD kuala merotai nieh bersih & cantik...tu pon naseb beik sempat kemas..hahahaha...kalu tidak..habes la kteorg kne serah surat penjelasan...hehehe..

kiteorg tidak diberitahu bahawasanya rekod pengalamn klinikal yg lepas tak payah ditulis lg dalam buku log....SN memarhi kteorg sbb tulis penglaman klinikal yg lepas dlam buku log...nk padam kotor plak buku LOg tu..nk x nk kne la mintk sign jgak dengan akk JMT kt penempatan lepas...KKIA lahad datu..agak jauh perjalanan nk g KKIA lahad datu dari KD kuala merotai...

hari jumaat akkJMT hanewaty ada meeting kt KKIA tawu..so kteorg dibenarkn cuti..aku dgn kawan2 semua ambik peluang nieh untuk ke lahad datu..kunun la nk g mintk sign dalm buku log...akk haney pon benarkn kteorg g tp dgn syarat msg die dlu...hehehe


skrg tgh pikir mcmner nk g lahad datu????

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~