JOM JOIN BLOG SAYE!!

08 March 2010

kerjalah

ari nieh 1st time aku bertugas di klinik desa kuala merotai...bangun suboh2 aku solt, mandi, siap2...x sempat nk brekfast...kcian kn...punya la excited nk bukak klinik...hehe
pg2 kteorg dibahagikn kepada 2 group..satu kemas klinik..satu lg kemas taman dgn "makcik gemok".. die la cleaner @penjaga klinik nie..

aku dgn zira pon start mengemas...fuhh..selesai kemas ader la 2 patient menunggu..
aku punyer la lupe stap mcner nk bwat palpetation...mati la aku..mein agak2 jak..
hahahaa..
rase2nya kalu aku palpet tuh staffnurse mst aku dh kne marah..sbb lembab sgt a.k.a terkial2..hahaha..
akk jm pon dtg..nme die JM HANIEWATI..die lawa..kecik jew..baik lak tuh..naseb beik die peramah..kalu x aku lose idea n words nk ckp dgn die..hahaha

pas aku bwat pemeriksaan die ajar cara2 nk ambik hb dgn betol..pastu di ajar cara suntikan dgn betol..seronok sgt la die ajak..ikot prosidur..aku pon cepat tangkap..alhamdulilah...

lepas lunch memg mmbosankn..x de patient pon dtg..aku dok mein fb, myspace, chatting smpai la nieh dh nk magrib dh..aku seram jgk sowg2 kt klinik nih..nk blik la jap lgik..hahahaa....
ermmm..so far mmg best la x d epatient sbb dpt enjoy...hahahaa

lapo lah...nk crik makn dlu...

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~