JOM JOIN BLOG SAYE!!

08 March 2010

klinik desa kuala merotai

perjalanan yg dekat a.k.a jauh cket tuh mengambil mase 30mint jew...tu pon bas kolej bawak laju sgt...penat, mngantok, busan tambah edih gler kne berpisah dgn kwa2 baik...
esah, eda, eta, fiza, emma...miss u a lot..
dh la kne bgun awl2..bnyk lg brang x prepare..bungkus2 mcm nk pindh umh jak..
smpai ke kuala merotai yg dikelilingi hutan2..eh bukn hutn la...kelapa sawit yg berekar2..dh mcm pt seraya lak...perkara 1st yg aku pikir..ader org ker tempat nieh..lg satu mcmner nk crik top up..hahaha..
klinik desa kuala merotai nih besar la jgk...siap ader cleaner lgik..memg besa la kn...tempat yg pling kurg patient @mother yg pregnant n child yg kecik2...payah la mcm nieh nk keje..
bab rumah plak...memg besar..seronok la jgk...leh mask sndrik..x pyh nk roll call malm2 mcm kt hostel..n lg satu x pyh la nk dgr warden tuh mmbebel...adeyh...menyirap jew den dengar sora die...hahah
ader la mase fire drill ari tuh...aku ketua aras..ader 1 student x turun mase fire drill...aku lak tuh kne mara..padahal budak tuh bukn dok aras aku..x kn aku kne slamat kn die..ape gne bomba2 tu sume..huh..hmpeh jew..aku bengang gler time kne sound dgn warden tuh..depan abg2 bomba lgik..muke aku x cm tebal la plak kn...eeeeeeeee..geram2...

cte blik pasl kt klinik desa nieh..aku lgik yg jadik ketua..adeyh...pape hal n3 mst aku yg disalahkn..geram gler...np plih aku..
dh la tandas asrama bocor sana bocor sini..pastu semot berlambak2..adeyh..mcner nk setelkn msalah nieh..duet pon kering..bank lak jauh..adeyhh..betol2 pedalaman laaa...
tensen lak aku..kalu penyelia asrama tuh dtg tgk umh x pe..nieh terbiar je kteorg kt sni..tolong2......

ari isnin nk start keje..harap2 ok n ramai org nk bersalin...hehehe
cayok2...

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~