JOM JOIN BLOG SAYE!!

02 December 2010

Ceritera Today =)

Dah lama rasanya tak post apa-apa entry kat blog nieh..nak kata busy x la busy sangat, busy dengan tido jew ada laa..hahaha...teknik-teknik membesarkan badan dengan berjaya..Tips nie memang sesuai diamalkan kepada mahluk2 yang kurus kerempeng...hahaha
 
Aku emosi betol la dengan celcom nieh, baru sebulan aku tak bayar bil dye dah terminate 'berokband' aku..hampeh tol..Mahal-mahal aku bayo tapi tak guna x de pekdah laa...menci-menci...Sekarang aku nak online kene tunggu turn, ala pinjam dak2 ni jew..hehehe...tengok la bulan 1 nanti aku terminate teros celcom aku tuh..padan muke dye..hahaha...

Gunalah digi, murah pon murah...walaupon aku x minat kuning tapi aku layankan jew sebab murah, hahaha.. memang sesuai untuk mahluk2 yang kocek sempit mcm aku nih...Maaf kepada kawan2 yang call aku kat nom maxis...Aku dah tuko angin dah...huhu..

Next week aku praktikal kat hospital bukit padang a.k.a hospital sakit jiwa selama seminggu kat kota kinabalu..Ermm..apasal lah aku dihantar time awal2 bulan, gaji tengah2 bulan...rosak program aku nak jenjalan kat sana..nampaknyer kne la dok hostel terperap selama seminggu..wahh..busan yang amat...siapalah yang buat rooster aku nieh..bagi la aku g KK time gaji, leh gak g mein bowling ker, tgk wayang ker..dah lama aktiviti2 menghabiskan duet aku x buat nieh..haha...Ehhh...aku nieh g KK nak keje ker nak jalan???Sambil menyelam minum air laa...ape daaa...kalau nak keje jew, silap hari bulan aku yang admit kat hospital gila tuh...huhuhu

Lepas balik dari kota kinabalu, aku praktikal kat male surgikal(Hosp. Tawau), balik2 tempat sama jew aku ditempatkan...jemu seyhh aku kat wad tu..After that, aku Pakej perancang 3 hari..ala kejap jew 3 hari tu..pastu aku nak balik johor...nak balik x mo datng sabah semula..huhuu...macam boleh jew.."bole bah kalau ko"....

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~