JOM JOIN BLOG SAYE!!

02 December 2010

Mimpi

Best giler kalau mimpi yang best2 tu jadik kenyataan...Aku  nak request mimpi dapat kereta BMW..




Bole jugak aku jenjalan kat Tawau yang permai nieh...




Ape sebenarnyer tujuan aku buat entri ni???






Sebabnya aku nak story pasal mimpi aku pagi td...






Lucu banget deyhh +++ happy...bangun tdo jew aku senyum2...hahaha






Dalam mimpi aku tuh, ex boyfiends, skandle2 aku semua ada.... dah macam perhimpunan pagi lak...






Mimpi tu berlaku didalam sebuah bangunan...macam sekolah..mcm pejabat..aku pon x sure lah kat mane...






Dyeorang bertanding nak kawen dengan aku....WOW!!






Yang aneyhnyer VS lucunyer pertandingan tuh dah mcm jawab peperiksaan SPM...hahaha








Ada klimax mimpi tuh...aku bergado dengan 1st ex bf aku..






Sbb dye mintak balik hutang dye yang RM 180, lepas diskaun dye bagi RM 150...






Aku nak bagi, tapi dye carik gado, kteorang lawan la kai sumpit beracun, 






Bila terkena jew jarum tuh terus bertuka jadik zombie...wakakakkaa....






Nasib aku baik sebab hero datang tolong...wahh..dah mcm cte keluang man...






Tapi ending mimpi aku tuh x best laa....apasal aku kne kawen dengan orang yang tak ader kaitan nieh...








potong stim tol...






Mimpi je kn..x pe2...aku harap x jadik kenyataan..wakakkaa...






Sekian terima kasih...

1 comment:

thanks my dear friends~~~