JOM JOIN BLOG SAYE!!

05 December 2010

Pergi KK


Hari ini hari yang paling memenatkan TONGKENG + PINGANG + KEPALA + SATU BADAN aku laa..Mane taknyer, bas laju gler, jalan pulak macam ular kena palu..Kepala nih dah brapa kali excident dengan dinding bas tu..adoii...putus urat aku..hahaha




Jalan bengkang bengkok ala2 nak naik genting...satu perjalanan yang meloyakan + memeningkan.. aku nasihatkan korang bawak lah minyak2 angin dan plastik muntah kalau nak naik bukit...


11 jam duduk dalam bas..Dari kolej jam 7am sampai hospital nih jam 6.30pm...lame siott..naseb beik aku x muntah - muntah...3 kali je bas nie berhenti, 1st kat hentian rehat ala2 R&R tahun 90an...then bas berhenti di Petronas sebab masing2 nak g berhadas kecik + beso..




Lepas nieh aku tak sanggop dah nak naik bas g KK...beik naik flight, cepat dan mudah...huhu Tapi lau naik bas leh nampak macam-macam, gunung kinabalu, kinabalu park, orang jual buah2, sayur2 segar, bunga2 pon ada... best2...hehe..


.....................................................................................................................


Sampai jew tempat kediaman nieh, kiteorang kne menapak pergi ke asrama, terletak dihujung sana lebih kurang 1km kowt..aku pon lupe brapa panjang kalau 1 km tu..huhu...Aku, Cik ta, Cik piz terkejot giler...Bukan terkejot sebab rumah nih cun melecun...tapi terkejot sebab umah nieh dah macam wad jew...




Rumah ni ada 3 bilik, 2 bili air yang x de function, 1 ruang tamu open air (x de pintu tapi guna langsir +, grill jew)...Ada katil double decker tapi yang tilam sume bentang bawah lantai..tido berjamaah lg afdal..haha then takde almari baju...kipas lak 1 je dalam satu bilik... dapo dah la kat lua, tandas pon kat lua...buatnyer aku nak ter BO memalam macam ner lah....hampeh tol...dugaan dugaan...




Aku bukan nak cakap aku nieh pembersih, tapi aku memang x selesa duduk tempat yang kotor banyak habuk, rambut2, sampah2...aduii....brapa tahun daa x sapu...Esok aku nak mulakan operasi membersihakn rumah...




Panas giler..aku bole plak tido kalau panas2 nieh....menimbulkan kemarahan tol...Planning2 nak beli kipas...tapi bajet de 50 jew...terpakse lah tahan seminggu DOK DALAM SAUNA .. Mane lah taw kua dari sini jew turun 15kg..wakakaa




Nasib beik seminggu jew..kalau setahun..leh meningal woo dok dalam sauna nieh...haha Isnin dah start bekerja di dalam wad...hope semua berjalan dgn lancar...Amin...

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~