JOM JOIN BLOG SAYE!!

13 December 2010

Perjalanan balik dari KK yang memenatkan sungguh tak terasa...Perasaan gembira yang teramat sangat sedikit sebanyak mengurangkan stress di dalam bas...Gembira punya pasal, lunch dengan dinner termiss sebab terasa kenyang..haha

1st time in my life since 16.12.1988, somebody give me flowers...Terharu ++ sedih ++ blurr & emosi sedikit tergangu..wakakaa...Apelah aku nih macam jakun sangat plak...Actly memg jakon sangat pon...hahaa



Cantik sangat bunga nie...1st birthday gift for me...
I LIKE!!

Diam2 dah nak tanggal 16 hb Disember...It's my 22nd birthday...nombor yang aku ingat selain dari nombor IC aku, nombor telefon aku dan nom2 yang agak familiar dengan aku..hehe

Aku kne fikirkan azam untuk tahun depan niehh...ermm...


Thanks incik Muhammad Al Khalis Bin Hj Ghazali...Awak buat saya sedih...

3 comments:

  1. xmo lh sedih2 u. u kn comel. eh silap type lak. hahha. senyu ckit eh tp jgn lh smpai nmpk g plsu lak. u 2 kn da dpt title nenek. hahah

    ReplyDelete
  2. u nieh kejap mak u lah, kejap nenek...pasnih x taw pe lg u nak titlekn i..huhuhuh

    ReplyDelete
  3. sye tau cik khalis yg suoh belikan kan....huhuhu...sye tau....papepown...tahniah...hope hbgn korg kkal brbhgia my dear fren..

    ReplyDelete

thanks my dear friends~~~