JOM JOIN BLOG SAYE!!

22 December 2010

My 22rd Birthday

Entri ini aku nak buat pada 16.12.2010, tapi terlewat suda...^^

Detik 16.12.2010 aku sambut dengan nyanyian dan habuan bedak dari mereka2 yang sangat kiut...Thanks cik eta, cik piza, cik emma & cik ruby kerana menghabiskan bedak je...Nasib beik lah dyeorang tak mandikan aku dengan telo busok, air nila + kicap, kapur kasot, rendam baju dalam air busok....arghhh..macam2 kejahatan aku buat...hahaha

Birthday setahun sekali jew...so kne la sporting &enjoyy...

Happy Birthday To Sha...
Happy Birthday To Mira..
Happy Birthday To Shamira Sahlan...
Happy Birthday To You....

Lama aku tunggu untuk orang wish my birthday..akhirnya tiba jugak...yes2!! aku dah dewasa..ahaks...aku kne jadik budak beik ati, suke tolong orang...lalala....amin..

Thanks kepada mereka2 yang remember my birthday...I LOVE U ALL..

Rezeki aku murah pada hari tersebut, ada akak JM kat wad MSW lanjew makan kt Secret Recepy...nyum3..
Terima kasih kak roslinah..i love u...hehehe








Menu: Tom yam , Laksa singapura, Nasi ayam black paper & bermacam2 kek yang sedap2...nyum3..



p/s: kepada akak roslinah, esok2 saya kaya saya lanjew akak lak ye..hehee

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~