JOM JOIN BLOG SAYE!!

21 August 2010

BeRBukA bErsAMa My CrEWs

Burbbb......itu lah yg dpt aku gmbarkn kekenyangan hari ini.....nasi separuh ++++laok yg macam2... 

sesungguhnya diriku ini yg semakin membeso akan beso lgik...adeyhh..buln pose org lain makin kurus aku nieh terbalik lak...hahahah

org ckp lau gemok x comel....smpai ati.........

port my crew hari ini kt Restoran Thai Tom Yam...ala2 klantan gtu...tempatnya kt area Bazong...naik taxi RM6.00 dari kolej smpai depn restoran...silap naik taxi boleh smpai RM10.00....

p/s: hati2 dgn pemandu TAXI yg cekik darah...@#$%^&*


oder mein sedap je kn...x pikir pon harge dye...skali nk membayo..hah..ambik ko RM72.80 jew....murahhh......hahahahaa

esah ckp nk makn jgn berkira...masalahnyer lau aku x berkira hbes la wet aku nieh...skrg dlm tabong de la syiling2...esok aku tuka la dgn wet kertas...x kn nk g bndo bawak syiling..sob3x..sedyehhh...

p/s: dh x de wet x yh g bando la shamira....angotttt!!!



complen nk ckp dgn tuan kedai tp x smpai ati:

suasana kedai syok..menarik...makanan sedap...lg2 "TOMYAM"..memg tip top habes....
cuma..............pelayan dye cm dowhh....nk keje ker x mo agknyer..muke tuh x pernh senyom langsong...muke je lawo tp x leh bla...naseb beik la sedap..lau x sure x de org nk dtg kedai ko tuh.....

dh r suke ckp blakang..ingt aku x taw la tuh...mentg2 la tu kedai ko yg punya...elak kne pecat je ko tuh lau aku complen dkt bos ko...wakakakaka..


No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~