JOM JOIN BLOG SAYE!!

21 August 2010

Sardin "CINTA"

kalau terkantoi nieh memang habes la kteorg sume!!!

sp punyer plann nieh nk beli rice cooker?? mne kte nk tapuk2??...aku smpai termimpi2 kne spot cek rice cooker nieh....


kteorg pedulik pe....yg penting dpt makn makanan selain 


MEGGI + BISKOT + NESTUM + SUME BENDE YG INSTANT2 LAH.......



kualiti itu penting
New rice cooker (  brand RM65.90)...murah2 sudeyhh..yang penting boleyhh masak...heheehe






bahan2 asas...
1st menu kiteorg untok merasmikan rice cooker nieh ialah .................SARDIN.................


walaupon x sesedap mak aku mask...tp sedap la jgk drpd makan mentah2...hehehe


org kuat tgh memask sambil membebel..

fiza: "x banyak bahan2 la...asam keping x de,yg ada lada bawang jew.. periuk pon x panas sgt, x sedap la kalu x cukop bahan2.."
!@#$%^&*......fiza merungut.....

aku: "guna apa yg ada jew...jgn nk carik benda yg x de..."

mereka: "letak sos + kicap + gula..ok ke??"

fiza: "jgn aneh2 laa...n3 rase pelik..."

aku: " bila lg nk rase benda2 pelik...hehehe"

mereka: "benda PELIK".....
otak kuning tol....hahahahhahahaha






sardine in progress.......... special gler...bau dye jew dh mengkantoikan kteorg mask kt dlm bilik...adesss....org dh taw nieh payah..bnyak je mulot2 yg x leh nk control....


pembantu fiza yg memang sukekan perencah....tanyer jew perencah terbaru...sume dye taw...hahahaha...
korek2 carik stok ker ida...stok dh nk hbes la...jom pi market kta pi bli baru no...

sesungguhnya esah memang rajin...smpai aksi baringan "pron" dye buat... kerja Fatma kne disiapkan....fatma memg jahat mulot...LAZER TURBOO!!!.

nyum2.....nasik kuning + sardin = sedap hahaha....kteorg tapaw nasik kuning kt DEWAN MAKAN.....sahor time nieh....



np aku x de??...sbb keje aku bahan kawan2 jew...hahahaha....

sorry, ampun..raya mintak maaf ye...

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~