JOM JOIN BLOG SAYE!!

30 August 2010

Tudung makcik2...

Lucu ker aku paki tudung makcik2 nieh???lau x lucu aku ingt nk up 2, 3 helai lagik laa...sebab senag & mudah & pantas...hehehe...

Apasal aku pangil tudung makcik2 ek? mungkin aku slalu tengok makcik2 jual pisang goreng yang pakai tudung nieh kowt..hehehe

1st time aku memakai tudung mcmnieh..sumenya gara2 cik esah & kawan2 sekalian yg memujuk diriku supaya membeli tudung nieh....ader org ckp aku mcm makcik2....tp x pe..makcik pon cute jgak pe..hahahaaa

dgn cik fiza....terima kasih cik piza sebab awk pakaikan tudung nieh..sumpah sy x reti...hahaha

nie nme dye cik emma...lame x kua dgn cik emma...kelas kiteorg pon x sama sbb name dye x de "NUR " kt depan..tp disebabkan dye org jati Johor..."BP line"...secara automatiknya dye jadik gang aku...hahahhaa
satu kedai je tudung nieh..hehee colour je beza...

cik eta sengat...hello..ini bukan keyy ell nk pkai2 mcm tuh.sejok sangat ek Tawau nieh..hahahahaa

cik eda yg putus cinta dulu2..tgk dh slim dh..tp dah temui cinta baru knnn..hehehe kpd cik ha'....cepat2 la lamar cik eda nieh...

i love my roomate...cik fiza & cik eta...u always make me smile... 

at body shop..banyak offer dibulan ramadan nieh...agak2 lau angkat 1 perfium leh balik rayer ker ek??hehehe....duet pon dh kering nieh, so takjadi lah...huhu
muke masing2 sedih kn, nampak senyum x exlast...sume cik eta yg sala..sbb dye siap paling lambat...hehehe...1st time berbuka kat kedai roti jee...sebab semua kedai2 best dh penuh meja...sedih wooo...last2 berbuka kat empirer je...!@#$%....ishh...bulan pose x beik mencarut shamira...dose.hahaha




?? dimanakah cik esah????kalu nk taw mase nieh cik esah muddy....so dye mengelakan diri untuk bergambar bermesra..kalu x muddy..muke dye jew yg banyak dlm foto buket aku nieh,,,hahahaaa...sorry cik esah..



p/s: kalu nk g berbuka kat lua cepat2 reserved satu meja..lau tidak makn bersila kt lantai la jawabnyer....





2 comments:

  1. hellop sekali sekala nak bergaya di tawau xsalah k..barulah org tahu kita nih asal kl k..anak2 org berada k...

    ReplyDelete
  2. eeeeeee..bkn salah sy..sapasuruh jnji lewat2..dah tahu sy nih jenis lambat siap janji lag lmbat2...

    ReplyDelete

thanks my dear friends~~~