JOM JOIN BLOG SAYE!!

30 August 2010

Semangat Raya!!

Rindu sangat2 nk balik kampong..seronoknya!!!!

Sayu rasanya bila teringat mak kejut bagun sahur tp aku liat sangat nk bagun...malam sebelum tidur siap pesan kat mak nk makan mi goreng lah, nasi goreng lah...mak pon layankan jew aku yg "manjewlaitis"...bagun sahur tgk2 tas meja memang special nasi goreng kampong untuk aku sorang jew..serius giler aku terharu....

tp time tu aku mam siket jew..bila teringat balik susah payah mak aku masak tp aku x hargai tol...sedih & sebak tiba2 menelubungi diri....sob3x...

mak taw aku x suka minum susu tepung..very alergik bau dye je dh leh memuntahkan segala isi perut..so mak spend air teh "o" just for me...terharunya..terima kasih mak...

bila dh berada jauh ini..baru lah aku terasa susahnya nk hidup tanpa mak ayah...

tp aku masih bernasib baik dan bersyukur kehadrat Ilahi kerana dapat hidup sehingga menjelang ramadan tahun ini...dan aku bernasib baik sebab aku dapat pulang beraya..kesian kepada sahabat2 yg x pulang beraya..aku taw perasaan korang..jangan sedih2 ye..tahun depan korg balik laa...

Aktiviti kteorg menjelang raya nie...


lampu lip lap....oh yeahhh.kami suka!!


mcm2 ada...mcm disko pon ada...(eyh apasl aku mcm tinggi plak..hahaha)


sedih dalam gembira...(+++gementar nk exam)


Pelita Raya....semangat nk raya la weiii...


orang2 kuat memasang pelita...eh apasl aku nmpak gemok giler....adeyhh....


hasilnya baru separuh...


fuhhh!!!!!posing selepas habes keja....tp disebabkan cahaya yg x berapa nmpak...aku pon x leh nk tulis siapa dalam gmbar nieh...hehehe


my crew!!!!luv u all..(macam suboh2 tunggu jamban jew...).


baru dari ONE STOP....

aku yg gemok...hahahhaa



p/s: nak balik raya dengan senang hati...x mo dh pikir pasl study..sbb cuti cume 3 hari...so enjoiii...hehehe

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~