JOM JOIN BLOG SAYE!!

06 August 2010

Secret Recipe at Tawau???



wahh..rasa bangga giler aku berada di Tawau nieh..tempat yg dulunya tak berapa membangun kini dh ada restoran kegemaran ramai.."SECRET RECIPY" selain KFC & PIZZA HUT....tahniah Tawau...tp bila lah nk ada restoran kegemaran aku.."McD"...

port kami "hugahuga crew" (1)Empirer (2) sabah chiken rice (3) highway (4) Thai tom yam (5) KFC (6)PIZZA HUT (7)Wawasan (8) kedai roti area fajar (9) W&L.....ini adalah senarai2 ringkas restoran2 yg best kt Tawau nieh..actly ada bnyak lagik..tp x ingt nama restoran laa...sume sedap2 belaka...lg2 kalu dpt makn see food...yummmy...

berbalik pd cte secret recipe, restoran nieh terletak di betul2 sebelah sabah chiken rice..agak terlindung cket laa...tp naseb beik kaler merah..menonjol la jgak...HIDUP MERAH!!!hehehe


aku dengar dr. noraini cte pasl restoran nieh, petg tuh jgak aku dgn ida g carik...ternyata betul tentang kewujudan restoran tu kt Tawau.....wahh...x sangke giler...

teringin nk makan spegti...ingat nk mam kt Pizza Hut..tp nk try new restoran kn...aku pon makn la "lasagna"....not my tase sgt laa...bidak giler dgn kt Pizza Hut..bnyak kuah dri isi..harga pon sgt2 lah "murah"...RM14++....


lasagna

nampak sedap kn..memg sedap pon...coklatnya memg kaw...smpai berak pon warna hitam koko...wakakakkaa....ice cream + brownish cake..total bende nieh jew RM9++...



so total sume ada la lebih kurang RM42++......fresh oreng, fresh watermelon...kaya jgk aku tyme tu je laa..tyme nih x kaya dh..adesss...tolong2...bankin kn seringit satu hari..hehehhe







2 comments:

thanks my dear friends~~~