JOM JOIN BLOG SAYE!!

25 October 2010

Bergelar Senior

Hari ni hari pertama kami kumpulan Julai2009 memakai bip/ paku di bahu.. yaw!! Lukalah bahuku..hehehe..sebabnya, kiteorang sume dah lulus exam 14 bulan..Alhamdullilah, syukur kehadrat Ilahi kerana telah kabulkan doa semua student2 kat KJMT ni

Perkara yang ditunggu2 oleh student2 ialah bergelar seorang senior. Dah senior of coz lah boleh belagak dengan senior2 dan junior2 yang lain..hahahaatapi aku tetap baik atijunior yang biasa buli aku..sob3x.. Terasa lain sangat2 bila aku pandang kiri kanan ada coklat2..hahaha
Dengan menggunakan kain tudung eyda yang x pernah dipakai, kami berlima berusaha menjahit tempat untuk meletakan bip dibah..agak rumit la sebab x de mesin jahit nak menjahit.tapi fun sangat2 sebab kiteorang buat sama2..buruk ker cantik ker tetap bemakna..


Sebenarnya x de beza pon antara pkai bip dnegan x pakai, tapi kalau di wad, bebudak yang pakai bip nieh lah yang kene aim nanti..aduii..seram sejok aku nak g wad mcm niehtapi aku bangga la ciket sebab aku dah Berjaya duduk kat kolej nih 1 thun 9 bulan..yay..tahniah shamiralagi setahun perjalanan aku kat sini..hurmm..takotnya nak berpisah..


Tapi setiap yang datang pasti akan pergi..aku akan bersedia menerimanya..
I LOVE HUGA-HUGA CREW!!

2 comments:

  1. congrats to all of you my dear frenz,
    untuk berjaya memerlukan pengorbanan dari segi mental dan emosi...

    ReplyDelete
  2. tahniah..
    kalo sy skt nnt leh la tlg jg k..
    pa2pon.. keep it up..

    ReplyDelete

thanks my dear friends~~~