JOM JOIN BLOG SAYE!!

24 October 2010

BLUrr timE

Aku serabut dengan masalah file promosi aku yang x reti nak siap nieh...nak jew aku beri ready made tp nanti kantoi la plak kan...endingnya kne la aku buat sendrik...sume fakta2 lebih kurang jew, tapi kalu buku yang dibeli fakta x update..ape da..aku rase beik aku wat sendrik..tp biler nak siap wooooooooooo...mau menjerit je nieh....



Dah la aku punyer cover page magazine kne reject buat sekian kalinya..arghhh....ingat aku nih pereka grafik ape???wat la sendrikkkk..aku x retii....aku ingtkan dah selesai tugas aku..rupenyer makin bertambah2 lak..ase mcm nak balik kmpong dok lek2 dalam bilik sesorang...ala2 bertapa dalam gua la...hahaha windu kat bilik aku...



Exam comming soon.. 4hari lagik...yay...aku nak study lusa laa...konon...dah ready ker aku..puan bagi soalan kat depan pon aku dok belek2 buku nota aku yang dah mcm belacan tuh...dah la kecik2 tulisannya, pastu padat sgt..memang mcm belacan..konon aku nak save bajet beli buku latihan laa...hahaha..kedekot...
aku harap aku leh study dengan tenang..hurmm..bole ke ye??x boleh pon bole2kan ler..huhuhu


Dah mcm keje opis lak ai...busan sungguh...

No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~