JOM JOIN BLOG SAYE!!

18 October 2010

KonvOCation Day

Bila aku terpandang gambar2 bebudak Legenda yang sama intake dengan aku bergaya dengan jubah &cap biru sambil pegang sijil masing2 kat Facebook mulalah hati aku gundah gulana.Rasa menyesal menyelubungi diri....pengajian yang hanya tinggal satu semester tu aku tinggalakn jew..beribu duet habes nak  g private, macam la kayer sangat...arghhh...tensen bila aku kenangkan kembali...

Kalau aku masih study kat lagenda dulu mesti aku pon pakai jubah dengan topi tu kan...seronoknyer tengok.Smart sangat2, at least ada juga hasilnya bila aku study kat lagenda dulu..Dari dulu aku megidam nak pakai benda tu, pastu dapat bunga besar2..yaww!!giler best..hehe.. Ada orang cakap membazir je 1k untuk pergi Convocation, tapi pada aku biarlah beribu duet kita habes untuk satu kenangan yang jarang kita dapat, mungkin benda tu seumur hidup kita hanya sekali jew...Pada yang bertuah mungkin 2, 3 kali... 

Pengajian aku di lagenda terpaksa aku tinggalkan..ikot cakap mak kowt, bagi aku seorang ibu nakkan yang terbaik untuk anak2 dye, mungkin kalau aku x pergi gov' nieh aku mengangur x de kerja..kalu x pon aku sambung study degree macam kawan2 aku yang lain.. thanks mak..i love u.. "Mak pernah cakap, walaupon berkati2 emas korang bagi, mak x kan rasa gembira.  Kebahagiaan mak bila anak2 mak menjadi manusia yang terbaik"...

Memang susah nak buat pilihan yang terbaik dalam kehidupan, aku ikutkan kata hati dan serah segalanya pada Tuhan, semoga setiap perjalanan hidup aku ini dipermudahkan...Amin...

1 comment:

thanks my dear friends~~~