JOM JOIN BLOG SAYE!!

02 October 2010

Lulus jua akhirnya

Tahniah aku ucapkan pada semua student2 batch Julai2009 yang telah berjaya lulus pada peperiksaan 14bulan ini..Aku juga nak ucapkan tahniah kepada diri aku sendiri kerana telah berjaya lulus walaupon tidak cemerlang...Shamira best!!! ehehe..puji diri sendiri pulak...x pe laa..nak tunggu orang puji memang x de la kan...hehehe Dan pada yang gagal, aku harap korang study a lil bit hard laa...sebab bukan senang nak jadi senang dan x susah nak jadi susah...10hb Oktober nieh ada peperiksaan ulangan 14bulan, dan aku harap korang dapat buat yang terbaik ye!!! Aku nak kita sama2 belajar, sama2 susah, sama2 berjaya dan sama2 dapat menjadi yang terbaik!!!

Eh aku lupa pulak nak wish tahniah pada my crew!! cik eta,cik piz, cik da, cik esah, cik ema disini cik era nak buat pengakuan bahawa u all memang best!!!! I LOVE U ALL...
"Enjoy the little thing in life, for one day you may look back and realized they were the big things"
.........................................................................................................................

Habis exam 14bulan, kami dah dikira snior!!!...WOW, title yang aku tunggu2 dari dulu sebab x da sapa boleh buli snior selain staff hospital, biase la name pon staff kerek la ciket kan...Nanti aku dah jadi staff aku nak kerek juga lah..hahahaha...eh..macam balas dendam lak aku nie...x beik shamira!!!! Walaupon kita bukan snior, tapi tebal ilmu didada x payah takot dengan staff hospital, actly dieorang bukan ingat sangat pon apa yang dyeorg study mase kat kolej dulu...hehehe...

Beban nak jadi seorang yang bertitle snior nieh amat lah berat, let say ada some prosidur yang aku x familiar..aku x boleh dah nak cakap " sorry staff nurse sy x pernah buat", memang free2 kene maki!!..sebabnya staff kat hospital tuh expect kiteorang dah pro' dalam semua prosidur..padahal...............hahahaha...Bila dah jadi snior nie, kitalah tempat freshi2 mintak tunjuk ajar...so nak x nak kene lah tunjukan yang ilmu kita lebih banyak dari dyeorg..Barulah ada respect...

Rasa bangga bila dah pakai "bep" coklat kat bahu...dapat berdiri setaraf dengan snior2 semester 4 & 5...Tapi aku rasa macam sekejap je masa berlalu..x disangka2 dah lebih setahun aku di Sabah ini, dan akan tamat latihan pada 31 Disember 2011(tahun depan je tu)....Masa aku freshi, hati ini x tenang sungguh, dek layanan super duper snior2 yang macam gud2 je tuh...title je snior tapi umur lebih kurang dengan aku jew nak kerek.. Selama aku jadi snior nie, sekali pon aku x pernah nak sound2 freshi or junior kalau dyeorang buat muke kerek depan aku..tapi bila time aku freshi dulu, ada jew orang x puas hati..agaknyer aku comel sangat kowt sampai orang nak sakit hati..wakakakaka...perasan sekejap....

Untuk melayakan aku mendapat title JURURAWAT MASYARAKAT suati hari nanti, aku mesti lulus dalam peperiksaan pada semester lima nanti, dan aku berjanji akan belajar bersungguh2 untuk mendapat Best Student!!!..






p/s: kak erm mintak maaf mak sebab x dapt nak banggakan mak...



3 comments:

  1. wow...mewarisi bakat dari mak ya?

    ReplyDelete
  2. tahian juga kepada cik putri ye..wah pengakuan berani mati ye..napa depan2 xnak ckp??ish xbest tol..depan2 k...ahhahaha

    ReplyDelete
  3. like mother like sister...hehehe...

    terima kasih cik eta...huhuhu

    ReplyDelete

thanks my dear friends~~~