JOM JOIN BLOG SAYE!!

16 September 2010

Balik Raya

Tak sabar nk balik semenanjung!!!!

Tu lah kata2 yang sering kedengaran di mulut kawan2 yang balik beraya di kampung...aku dengan gang2 aku of cos la balik beraya setiap tahun...Tak tahan windu kat kampong terutama sekali parents & adik beradik...Bila terdengar je lagu raya..sayu hati ini sebab x dapat nk balik berbuka bersama2 family..sedih sangat2..tp aku baru disabah dah sedih macam nieh..kalu aku kt KOREA..macamaner ek...mesti lagi sedih x dpat langsong nk balik raya...sob3x...


8/9/2010
Petang sebelom bertolak ke airport Tawau, dengan semangatnyer kami belajar pasl sakit mental yang diajar oleh Pn.Han...(nak ambik hati dye je tuh supaya dapt balik cepat), yahoooo!!!! memang awal giler "vavi" kteorg balik...jam 3.30pm dah balik..Terima kasih Puan Han....


Balik je kelas...zaaasss!! aku berlari keluar teros g bazar ramadan depan hospital (mee rojak jawa, kueh cucur udang, bege)...Terawal la plak habes kelas..sampai aku x taw nak buat pe lagi..Dh siap kemas dh, baju pon dh iron dah..busan2 aku pon tido la skejap...


Bruuuppp...kenyang selepas berbuka...Takot je terberak2 dalam flight nieh...hehe..Alhamdulillah...dapat taxi murah RM35.00 g airport..terima kasih pakcik Selamat..saya doakan pakcik selamat sentiasa..huhu.


Flight ke LCCT delay selama 45minit kata pekerja AirAsia yang kat kaunter tu..9.30pm + 45minit = 10.15pm naik flight..means lama lagik nk sampai..waduhh....tension gile...


...........................................................................................................................................

Aku lupe plak nk tengok jam mase sampai LCCT tu...disebabkan dah terpandang "kekasih hati", terus je aku blah meninggalkan kawan2 yang lain..sorry kawan2 semua....kita jumpa 13hb nanti ye...hehe

Aku sampai dikampong time2 orang tengah bersahur..seronoknya hati dapat bersahur + berbuka bersama keluarga tercinta....Sahur yang kali ke-2 dalam bulan ramadan tahun ini aku akhiri dengan makn nasik 3 pinggan + ayam mask kicap + sambal kicap +  telor dadar...sedapnya datin Jumidah masak...hehehe

Esok raya!!!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment

thanks my dear friends~~~